Kontakt

SAPORIS Sp. z o.o.
ul. Sarenki 10
96-321 Osowiec
woj. mazowieckie


tel: 883 800 016
kom: 601 219 800
mail: sklep@caveshop.pl

1. Sklep CaveShop.pl prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia przyjmowane są przez stronę http://www.caveshop.pl, a także za pośrednictwem poczty mailowej i zgłoszeń telefonicznych.

2. Składając zamówienie przez system sklepu, wymagane jest jego potwierdzenie po przez kliknięcie w link, który zostanie do Państwa wysłany drogą mailową na podany w procesie zamawiania adres mail. Jedynie potwierdzone przez Państwa zmówienia będą realizowane.
Zamówienia nie potwierdzone zostaną anulowane z systemu sklepu w ciągu 7 dni roboczych.

3. Kupującym w Sklepie Caveshop.pl może być osoba prawna lub fizyczna, która ukończyła 18 lat.

4. Towary oferowane w Sklepie Caveshop.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych.

5. Wszystkie oferowane produkty spożywcze posiadają aktualną datę ważności. Sklep nie sprzedaje towarów przeterminowanych.

6. Podane na stronie sklepu CaveShop.pl ceny są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i zostały wyrażone w złotych polskich (PLN lub zł).

7. Do każdego zrealizowanego zakupy sklep CaveShop.pl wystawia Fakturę VAT.

8. Zamówiony przez Państwa towar zostanie dostarczony przez wyspecjalizowaną, współpracującą z nami firmę kurierską lub Pocztę Polską, w zależności od wagi towaru, a także Państwa preferencji. Szczegółowe informacje dotyczące kosztów dostawy zostały podane na stronie KOSZT DOSTAWY.

9. CaveShop.pl realizuje dostawy za pośrednictwem firmy kurierskiej / Poczty Polskiej jedynie na terytorium RP.

10. Istnieje możliwość odebrania zamówionego towaru w punkcie odbiorów osobistych. O ewentualnej chęci odbioru osobistego zamówienia prosimy poinformować pracowników sklepu. Odbiór osobisty towaru nastąpi w umówionym terminie i miejscu.

11. W sklepie CaveShop.pl mogą Państwo dokonać płatności w poniższy sposób:

>PRZELEW (przedpłata) - wpłaty należy dokonać na wskazany numer rachunku bankowego, który zostanie przesłany do Państwa w wiadomości mailowej potwierdzającej przyjęcie zamówienia. Dokonując wpłaty, prosimy o podanie numeru: zamówienia / faktury pro forma / faktury VAT w treści przelewu. Pozwoli to na szybsze zaksięgowanie wpłaty przez Sklep Caveshop.pl.

Nr rachunku bankowego w Alior Bank S.A.: 51 2490 0005 0000 4520 9695 5257

W momencie zaksięgowania wpłaty na rachunku firmowym Sklepu Caveshop.pl, rozpoczniemy realizację Państwa zamówienia.

>POBRANIE - za złożone zamówienie zapłacą Państwo kurierowi, gotówką przy odbiorze towaru. Wybranie tej metody płatności wiąże się z dodatkową zryczałtowaną opłatą doliczoną do kosztów wysyłki towaru. Zapoznaj się z KOSZTAMI DOSTAWY.

>GOTÓWKA - płatność gotówką następuje przy odbiorze osobistym zamówionego towaru w punkcie odbioru osobistego.

>PŁATNOŚĆ ELEKTRONICZNA - jest to najbardziej wygodny i bezpieczny sposób dokonania wpłaty za pośrednictwem Internetu. Płatności elektroniczne dokonywane w naszym sklepie są obsługiwane przez firmę eCard. W przypadku wyboru powyższej formy płatności zostaną Państwo przekierowani na stronę systemu płatności w/w firmy. Cały proces odbywa się szybko i bezpiecznie – wybierają Państwo swój bank i dokonują opłaty.

W przypadku wyboru tej płatności mogą Państwo zapłacić za zamówienie kartą płatniczą: Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, a także po przez ePrzelewy. Płacąc kartą płatniczą, zwrotu należności, w przypadku rezygnacji z zamówienia sklep dokonuje na kartę, z której dokonano zapłaty.

Wysyłka towaru następuje w momencie zaksięgowania wpłaty na naszym koncie firmowym lub po poprawnym wyniku autoryzacji w przypadku płatności kartą.

Dodatkowe koszty związane z poszczególnymi formami płatności określone zostały w cenniku dostawy w zakładce KOSZT DOSTAWY.

12. Przy każdym z oferowanych towarów znajduje się status jego dostępności. Jest to orientacyjny czas realizacji zamówienia (w dniach roboczych, czyli w dniach pracy sklepu, nie licząc przypadających na te dni świąt) do momentu jego wysyłki. Statusy dostępności odnoszą się do wysyłki towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej. Wysyłka za pośrednictwem Poczty Polskiej jest o wiele dłuższa, może wynosić nawet 7 dni i więcej w zależności od obłożenia w/w placówki.
Zamówienia na towary o różnych statusach dostępności zostaną wysłane po skompletowaniu całości zamówienia. Zamówienie takie może zostać podzielone na prośbę Klienta. Wiąże się to z odpowiednimi kosztami dostawy.
W sytuacji ewentualnych opóźnień Pracownicy sklepu poinformują Państwa telefonicznie lub mailowo o zaistniałej sytuacji.

Dla uproszczenia czas otrzymania przez Państwa przesyłki wygląda następująco:
termin otrzymania przesyłki = czas realizacji zamówienia (po jego potwierdzeniu) + czas dostawy

Standardowy termin otrzymania przesyłki za pośrednictwem firmy kurierskiej wynosi około 1-3 dni. W związku z tym sklep Caveshop.pl poleca w/w formę dostawy.

W przypadku płatności przelewem powyższy termin wydłuża się dodatkowo o czas realizacji przelewu, a w przypadku płatności kartą, o czas autoryzacji Państwa płatności przez zewnętrzny system płatniczy.

Sklep Caveshop.pl nie odpowiada za opóźnienia w dostawie spowodowane niewywiązaniem się przez firmę kurierską / Pocztę Polską z umowy obsługi przewozowej i pocztowej.

13. Ekspresy do kawy, są objęte gwarancją producenta. Minimalny okres gwarancji, w przypadku zakupu przez osobę fizyczną wynosi 24 miesiące. Szczegółowe informacje dotyczące gwarancji jak i zasad użytkowania znajdą Państwo w druku gwarancyjnym dołączonym do sprzętu. W wymienionym dokumencie znajdą również Państwo wykaz punktów serwisowych zakupionego przez Państwa sprzętu.

14. Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) Art. 2 punkt 2, w terminie dziesięciu dni od otrzymania zamówionego towaru, konsument ma prawo do jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej. W związku z tym stosuje się je wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonała zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy nie będzie nosił śladów użytkowania, nie będzie otwarty poprzez rozcięcie plomby gwarancyjnej, lub inny sposób naruszający zawartość produktu spożywczego, w kompletnym niezniszczonym opakowaniu. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma dokonać zwrotu wpłaconych pieniędzy. Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa nadawca. W ciągu dwóch dni roboczych od otrzymania zwrotu sklep dokona sprawdzenia towaru. Jeżeli będzie on spełniał wymienione w tym punkcie wymagania, zostanie wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia faktury zostaną wysłane do Klienta listem priorytetowym. Klient powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej. Po jej otrzymaniu, w ciągu 7 dni roboczych, Sklep Caveshop.pl dokona zwrotu zapłaty na wskazane przez Klienta konto bankowe.

15. Obowiązkiem Klienta jest każdorazowe sprawdzenie przesyłki przed jej odbiorem z rąk firmy kurierskiej, listonosza, placówki poczty. W szczególności prosimy o sprawdzenie stanu taśm zabezpieczających (plomb zabezpieczających) przesyłkę przed otwarciem.
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki w transporcie lub naruszenia taśmy / plomby zabezpieczającej Sklep Caveshop.pl zaleca odmówienie odbioru przesyłki i kontakt ze sklepem.
W momencie odebrania przesyłki w stanie uszkodzonym należy bezzwłocznie spisać protokół uszkodzenia w obecności kuriera. Sporządzony raport uszkodzenia stanowi podstawę dochodzenia roszczeń w stosunku do dostawcy przesyłki.

16. Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu Caveshop.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na stronach internetowych sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Momentem zawarcia umowy kupna-sprzedaży jest pisemne potwierdzenie odbioru towaru przez Klienta.

17. Sklep Caveshop.pl zastrzega sobie prawo do odmowy zrealizowania zamówienia Klienta, w przypadku, kiedy historia współpracy podważa jego wiarygodność i rzetelność.

18. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym Caveshop.pl jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez firmę Saporis Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w zamówieniu, zgodnie z obowiązującymi przepisami z dnia 29.08.1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101 poz.926 z późniejszymi zmianami).

19. Przedstawiony regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym Caveshop.pl. Złożenie i potwierdzenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją przedstawionych warunków dokonywania zakupów w Sklepie Caveshop.pl.

Sklep internetowy Caveshop.pl, dostępny pod adresem www.caveshop.pl, prowadzony jest przez Saporis Sp. z o.o., wpisaną przez Sąd Rejonowy m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy do Krajowego Rejestru Sądowego - Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS 0000395940. Spółka posiada kapitał własny w wysokości 5.000,00 PLN w całości opłacony. Siedziba firmy znajduje się w Osowcu, przy ul. Sarenki 10. Firma została zarejestrowana pod następującymi numerami NIP: 5291798004 i REGON: 145552431.


Ukryj

W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Prywatności.