Kontakt

SAPORIS Sp. z o.o.
ul. Sarenki 10
96-321 Osowiec
woj. mazowieckie


tel: 883 800 016
kom: 601 219 800
mail: sklep@caveshop.pl

GWARANCJA I SERWIS

Część produktów sprzedawanych za pośrednictwem naszego sklepu posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronie internetowej producenta.
Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania, aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji w punkcie serwisowym danego producenta.

 

ARTYKUŁY SPOŻYWCZE

Wszystkie artykuły spożywcze sprzedawane na stronie sklepu posiadają odpowiednią datę ważności. Sklep nie sprzedaje towarów przeterminowanych!

REKLAMACJE

Przed odebraniem przesyłki od firmy kurierskiej / z rąk listonosza / punktu pocztowego należy sprawdzić, czy nie uległa ona uszkodzeniu w transporcie.
Jeżeli opakowanie przesyłki posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie kontakt z pracownikami naszej firmy.
Po opłaceniu ewentualnej kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki (której wygląd zewnętrzny nie budzi Państwa zastrzeżeń) istnieje możliwość jej otwarcia w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności zawartości przesyłki z zamówieniem, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o kontakt z pracownikami naszej firmy.

 

ZWROT PRODUKTÓW

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, mają Państwo prawo do jego zwrotu bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.
Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, z nienaruszoną plombą zabezpieczającą przed otwarciem, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
Koszt wysyłki zwracanego towaru leży po stronie Klienta.

 

Jeśli mają Państwo pytania dotyczące reklamacji i zwrotów prosimy o kontakt z naszym działem handlowym.


Ukryj

W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w Polityce Prywatności.